Gå til innhold

er det noe vits med ståbrett ?


Meg,Vesla & Antonio:) + spire

Anbefalte innlegg

Vesla er 3år(ble det 31 august), tenkte å kjøpe ståbrett å bruke det til de lengre turene vist hun blir sliten. hva er deres erfaring? er det noe vits eller blir det ikke brukt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vår ble 3 en måned etter snuppa ble født. Vi løp ut og kjøpte og brukte det hele to ganger...

I følge min sønn var det humplete og det kilte i ørene, he he :D

Hadde ventet litt og sett åssen det gikk først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa her var 3 år og 5 mnd da lillebror ble født. Vi kjøpte ikke ståbrett og klarte hos helt fint uten. gikk mye til og fra bhg, en tur på ca 30 minutter i hennes tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ståbrettet daglig.. Det gjør at vi kommer oss dit vi skal uten problemer Til og fra bhg, til butikken ect. Storesøster er 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er to og et halvt år mellom de to yngste. Ståbrettet ble brukt daglig til han var godt og vel 4 år. MYYE brukt altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser det e veldig delte meninger. vi går til bhg hver dag men det er jo ikke mer enn en tur på 5-10 min i hennes trege tempo. så går vi jo en del å mater endene å det er jo en del lengre å da blir hun litt sliten siden vi går en lang oppoverbakke i starten så tenkte at kansje ståbrett var greit når vi skulle gå veldig lange turer, slik at hun kunne hvile litt men kansje det ikke er vits da. vanskelig valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 3 år mellom våre, vi brukte ståbrettet masse. Har også kort vei til bhg, men storebror elsket å stå på brettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 3 år mellom våre, vi brukte ståbrettet masse. Har også kort vei til bhg, men storebror elsket å stå på brettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt over 3 år mellom våre, vi brukte ståbrettet masse. Har også kort vei til bhg, men storebror elsket å stå på brettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår som ble 3, også i august bruker det nesten hver dag hjem fra barnehagen, når han er sliten. Men ofte har vi med andre midler som får han hjem isteden. Sykkel, dukkevogn, sparkesykkel etc. Nå når snøøen kommer blir det nok akebrett. :) Men er han sliten så vil han stå på brettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår minste gutt er nå 3 år og 4 mnd, og vesla er 14 mnd. Vi bruker ståbrettet en del når vi skal gå veldig langt og/eller har dårlig tid. Jeg er veldig glad for at vi har det i hvertfall. F.eks de gangene jeg går og henter i bhg er det praktisk å ha. Da er gutten sliten og det er ca 2,5 km å gå hjem. Veldig greit med brettet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vogn der det ikke var mulig å montere ståbrett, og jeg savna det VELDIG! Tok lang tid å komme seg fram med baby + storebror når han måtte gå på beina hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukt ståbrettet MASSE og lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte det et barn tidligere.

 

Merket vi har er BabyTravel.....tror jeg. Er iallfall Baby-ett-eller-annet og har logo med en ring rindt første dalen, he he.

Det er iallfall billig og enkelt å ta av og på.

 

Hadde det med til utlandet i sommer og ble stoppet haugevis av ganger med spørsmål om hvor jeg hadde fått tak i noe så genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt topp med ståbrett. Bruker det kun når jeg henter i barnehagen da. Det hender at storesøster er trøtt, sliten og sur og lillesøster er trøtt(vil ikke sove i vogna) og da er det veldig greit å komme fort hjem! Storesøster går masse ellers, så føler ikke at jeg må ha henne til å gå hjem hver dag. Vi må krysse veien et par steder, så da er det kjekt å ha kontroll, en trassete frøken kan finne på å stoppe midt i veien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skiller 2år og 8 mnd. Det er ikke lang vei til barnehagen, men det var fint med brett når vi hadde dårlig tid + den gangen storesøster tissa på seg på veien hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...