Gå til innhold

ørebetendelse og vaksinering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Minien var på 1 årskontroll i dag, og fikk mr-vaksinen (eller hva den heter...). Etter kontroll hos HS går vi inn til legen, hvor hun ser at han har ørebetennelse i begge ørene. Almenntillstanden til mini er helt fin, han har ikke hatt feber eller noen plager (som vi har sett), så vi har jo ikke misstenkt at han er syk på noen som helst måte. Snakket med de i barnehagen også, og de ble overrrasket av at han har ørebetennelse. De har heller ikke merket noe på han.

 

Det jeg er redd for nå, er jo at han har fått vaksinen samtidig som han har andre bakterier/virus som herjer rundt i kroppen. Ved infeksjoner i kroppen trodde jeg at vaksinering skulle unngås.. Legen ville ikke gi pencilin siden han er i så god form, noe jeg er enig i.

Han har tidligere alltid blitt syk etter sprøytene, og i dag med. Han ligge nå strekk ut med 39 i feber.

 

Noen som vet noe om dette?

Legen sa jeg skulle kontakte fastlege etter 1 mnd, for å kontrollere ørene hans igjen. Dette syns jeg er altfor lenge å vente, gir det max 2 uker tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ene gangen jeg var for å ta vaksine fortalte jeg at mini var forkjølet og hun svarte at så lenge det ikke er noe feber på gang og allmenntilstanden var fin så gav de vaksine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...