Gå til innhold

Er det virkelig så utrolig gøy å gå med sånn "draleke" som dere sier? (for barna altså)


Gjest eelis+kian ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vi har hatt flere. Når barna lærer seg å gå har de nok med å komme seg fremoverhvis d ikek også skal gå og se seg bakover.

 

Det som har vært populæret hos mine når de var så små er sånn bil på stang (eller noe annet med hjul) som man dytter forran seg. (sånn leke man får kjøpt på tivoli).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Søta hadde en andemor med unger etter seg, den kvekket noe grønnj##lig når den ble dratt bortover. Så en natt i ly av mørket kom spøkelset og stjal batteriene ;-) Var en av og på knapp den skjønte hun fort ut hva hun skulle gjøre med når vi slo av lyden.

 

Hun var veldig glad i andefamilien sin og hun hadde også en liten hund, men den lagde ikke så mye lyd. Hun likte å tusle av gårde med hunden eller andefamilien sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den jævla andefamilien har vi også :-D Frøkna i heimen ELSKET den, og har egentlig vært veldig glad i andre dra-leker også i perioder. Nå er hun 2 og ganske ferdig, med mindre hun skal bruke dem som slagvåpen eller lasso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelis+kian

Haha, lasso :-D

 

Kanskje det blir en liten draleke eller en sånn skyvesak, men jeg tror jeg styrer unna andefamilien ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...