Gå til innhold

Hvor mange av dere har flere nick her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare ett, men har bytte noen ganger når jeg merker at jeg begynner å bli gjenkjent. Gidder ikke å bli hengt ut og hatet bare fordi noen har sett nicket mitt før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta nick kanskje to ganger på den tiden jeg har vært her inne, men aldri brukt flere forskjellige samtidig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere, men bruker stort sett bare det ene.

 

Har ett som jeg bruker når jeg vil være fryktelig usaklig og sånn, men det skjer sånn ca hvert skuddår. Var litt ivrigere før med sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man det? Trodde ikke det var mulig. Hvis man bytter nick vil vel de gamle postene også få det nicket og da er man vel like langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to nick (kontoer) fordi jeg en gang glemte alt av passord og slikt, så opprettet en ny bruker. Men kom jo selvsagt på det gamle rett etter. Så da brukte jeg det gamle helt til vi begynte med prøving. Vil ikke bli gjenkjent så nå bruker jeg det jeg opprettet den gangen, helt frem til en evt graviditet er et faktum. Ser ikke vitsen med å ha mange nick, med mindre man vil skjule noe eller lage kvalme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har byttet en gang. Likte ikke nicket mitt etter en stund.

 

Ser ikke poenget med å operere med flere identiteter, jeg står for hva jeg skriver.

 

Men det hender at jeg bruker anonymknappen når jeg spør om noe som kombinert med andre innlegg jeg har skrevet kan identifisere meg. Kjenner flere som henger her inne, og ønsker ikke at de skal kjenne meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en konto, men bytter nick etter humør og hvor jeg poster. Kan godt bytte bare for ett innlegg og så bytte tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...