Gå til innhold

Jeg kjenner en som ikke skatter på bolig han leier ut, hvor kan jeg melde i fra om dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Personen bor og studerer i utlandet, og leier ut hele leiligheten sin. Han betaler ikke skatt.. Hvor melder man i fra om sånt om? Kan man sende mail til noen? Jeg har ikke lyst å ringe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At noen snylter på staten, ja! Jeg leier også ut leilighet, men jeg skatter!

Det er veldig alvorlig å ikke skatte, du din lille høne 20:53.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass dine egne saker... Eller vær nå i alle fall tøff nok til å ringe viss du har slike prinsipper i mot det!!! Event kan du jo be han melde seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er helt fjerne er de som ikke ser at velferdsstaten vår ikke kan fungere dersom vi skal akseptere at folk snylter på skatten og urettmessig mottat diverse stønader.

 

Hi: du kan melde fra til Skatteetaten. Ville ha ringt, men du trenger ikke oppgi navn. Be om å bli satt til den kommunen vedkommende har leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg skjerpe meg, fordi jeg vet om noen som skulle betalt skatt som alle oss andre?

HEller du som skal sette deg inn i hvordan velferdstaten Norge fungerer.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at du tok deg til å svare meg 21:01!

 

Jeg får ta en telefon til skatteetaten. Det er godt det er noen med vett og kunnskap her i kveld. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det er leiger man ut mere enn 30% av boligen vist man har leigihet i huset så må man skatte for det, er det mindre da trenger man ikke.

leiger man ut et hus så må man skatte på det.

dette er noe du kan melde i fra til skatteetaten om, du kan enten ringe dei eller du kan gå inn til dei å forklare dei saken, dei er bare gla dei får beskjed om slike ting :o)

man skal gjøre det som er rett i denne verden, kan få store konsekvenser vist man ikke betaler skatt når man leiger ut.

bare til å fortelle skatteetaten det du vet, det hadde jeg gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...