Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Lurer på hvor mye klær jeg trenger til vinteren.. Gutten min går i bhg 3 dager i uken. Har hittil: - 3-4 sett med ullundertøy. - 1 sett ribba (?), ullbukse og genser. - 1 joggebukse i ull - 2 fleecesett - 4 par ullstrømper - 2 fleecegensere - 1 ullstømpebukse. Tenkte å kjøpe ett sett til med ull hvertfall (genser og bukse til å ha utpå ullundertøyet.) Synes det høres mye ut, men det blir jo fort skitten osv.. Hva har dere? Og bruker dere også ulltruser? har ikke engang tenkt tanken før jeg, før jeg fant og kjøpte det på salg (alltid brukt helt vanlig truse under ullundertøyet.)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 4 lag til innerst 2 lag til ytterst Et tynt lag til å ha over det innerste når det ikke er så kaldt Vi har akkurat hatt bleieslutt, så det blir nok litt flere strømpebukser....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Du klarer deg med dette. Huska at du skal ikke vaske ulla hver dag... bruk den gjerne 2-3-4 ganger før vask.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Takk for svar dere.. da skal jeg prøve å roe ned shoppingen Virker som alle har så utrolig mye klær, så da blir jeg litt stressa, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå