Gå til innhold

Ang maxpris på barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini går i en privat barnehage. Vi er veldig fornøyde, men syns den er litt dyr også. Vil bare høre hva dere andre betaler, og hva dere da får med på kjøpet.

Vi betaler vel ca 2300 + 400 i kostpenger. Barna får da brødskive 11 og 14, da også med litt frukt. de får melk med maten. 2 dager i uken har de varmlunch, alt fra, risgrøt til lapskaus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 2330 da er 150kr matpenger inkuldert. De får brødmat, melk, frukt og noenganger varmmat 1-2 ganger i uken..detter kommunal bhg

Skrevet

Vi betaler 2330 kr pluss matpenger. Matpengene ligger på rundt 200 kr., brødmat, frukt og melk får de da.

Maksprisen er vel 2330 kr og så kan de ta matpenger itillegg. Matpengene varierer veldig fra bhg til bhg både på pris og hva en får for pengene.

Skrevet

Betaler 2330 pluss kostpenger på 300 kr. Får da frokost,lunsj, og et fruktmåltid. Å i allfall en gang i uka et varmt måltid.

Er privat bhg

Skrevet

Jeg synes prisen høres helt rimelig ut med det mattilbudet. Prøv å regne ut hva hvert måltid koster deg, så skjønner du det. Maksprisen er som de andre sier 2330.

Da jeg fikk min første var det ikke makspris i barnehager. Mange jeg kjenner betalte over 4000 kroner for en barnehageplass. Og det er snart ti år siden.

Skrevet

jeg syns ikke det er mye å betale...400 kroner for to målider + frukt syns jeg ikke var mye.

Skrevet

Vi betaler 2 330 kr, og 230 kr i kost. Lunsj med frukt, brødskive og frukt senere på dagen og varmrett ca en gang i uken.

Skrevet

Det er vanlig pris.

Til sammenligning - da jeg gikk i barnehage for over 30 år siden betalte mine foreldre 3000 kr for det..... (og da har jeg ikke omregnet til nåverdi på kroner)

Skrevet

Vanlig makspris; kr 2330,- + matpenger, ca 200 kroner. Synes slett ikke du betaler noen upris. Skulle gladelig betalt 400 kroner i måneden for det mattilbudet der!

Skrevet

vi betaler makspris for et barn og rabatt for et søsken, tilsammen ca 3500kr i mnd. ingen matpenger. barna får et varmt lunsjmåltid (all mulig slags vanlig middag/lunsjmat) om dagen, har med niste til et måltid og så får de et fruktmåltid på ettermiddagen. de går i studentbarnehage i oslo

Skrevet

ok, men da vet jeg det :) Helt enig i at det er ok å betale 400 for den maten, men bare hørt med andre som har bet mindre. Så er det bare greit og undersøke, særlig pga alt dette med de private som skor seg på bekostning av barna osv :) Mener at jeg gidder ikke bet så mye kostpenger hvis ikke det kommer mini tilgode, men at det er sjefene på toppen som kan heve høyere lønn pga av det :)

Skrevet

Betaler d samme som deg. Er en privat natur bhg med tilskudd fra kommunen.

Skrevet

Vi betaler 250 kr i matpenger og 45 kr i kul-tur penger.

De har bare lov til å bruke matpengene til mat så om du mener de tar for mye er det bare å sjekke regnskapene :o)

Skrevet

For de 250 kr får de lunsj (brødmat til vanlig og varm mat en gang i uka). OGså får de frukt til mellommåltid og melk til måltidene.

Gjest irismor
Skrevet

Betaler kr 2330.- + 200.- i kostpenger.

Da får de følgende:

Frokost - havregrøt.

Lunch - smørelunch og innimellom varmmat.

Ettermiddagsmat - knekkebrød og frukt.

Eneste vi må sende med er frukt hver dag og lage matpakke på turdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...