Gå til innhold

Litt ekkelt spørsmål...Men til dere som har spontanabortert.! Mange svar ønskes.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan var det? Altså hvordan så det ut det som kom ut?

Har blødd i flere dager og på dag 2 kom det ut en diger blodklump (str med en mandarin) og siden har jeg blødd med masse blodklumper. Og i dag kom det ut en lysfarget liten klump..(hva kan det ha vært??). Har hatt vonde smerter helt til i dag etter denne klumpen kom ut.

 

Og hvor lenge blør man i grunn? Hadde to heftige dager der jeg blødde hele tiden og har i 4 dager etter blødd ganske mye, men ikke ekstreme mengder.

 

Beklager ekle detaljer, men jeg er så lei av å blø og har lyst å gå videre etter denne tunge tiden..

 

Blir takknemlig for mange svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes, min spontanabort utartet seg slik du beskriver.

Først litt småblødninger med mensenmurringer som gikk over til frisk blødning og KRAFTIGE mensensmerter, vil egentlig klasifisere dem som begynnelse på åpningsrier. Måtte sitte på do lenge for blodet bare rant og rant.. Til slutt kom det ut en blodrød stor klump som ikke var av det vanlige slaget ( les: koagulert blod.) Etter dette avtok smertene litt etter litt ila kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde som deg med klumper og det hele i ca 6 dager.

Legen sa at hvis jeg blødde lenger enn det måtte jeg ta kontakt for ultralyd i tilfelle kroppen ikke greide kvitte seg med alt på egen hånd.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gangen var det slik som hos deg, blødde med klumper i vel en uke. Som en ganske kraftig mens, med ekstra "gøgg" i. Var 7 uker på vei.

 

Andre gangen var en kjemisk graviditet, så da var det ikke så mye klumper, men til gjengjeld hadde jeg en tykk livmorslimhinne som kom ut. Blødde faktisk lengre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at enkelte blør så lenge som 2-3 uker? Uff, jeg vil ikke dette :-(

Det var tungt nok som det var om jeg ikke må blø ihjel også..ja, lettere dramatisk her ;-)

 

Kan jeg ha sex med en gang jeg slutter å blø? Og kan jeg forvente at det kommer blod da? (vil spare samboer for den opplevelsen nemlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi blødde i 2-3 uker ja. Det er nok individuelt.

 

Ifølge min lege kan man ha sex når blødningen slutter, og også evt med kondom hvis man enda blør.

 

Hos meg var det ikke sånn at det plutselig stoppet, så jeg hadde småblødninger i noen dager i tillegg, og da kan det sikkert komme blod om man har sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde mye i 2 uker...fristet ikke med sex før den tid for å si det sånn.

Ikke bare blod, men blødde klumper nesten hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...