Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Så om far ikke betaler barnebidrag så går det han får igjen på skatten rett til mor? Vi har det gjennom nav, han går på sosialen, jeg har minstebidrag, men regner han skal betale dette eller vertfall en del av det? så om han ikke betaler det så hviss han fikk igjen på skatten så får jeg di pengene eller nav? Forstår meg ikke helt på dette. tok jo også 1 år før endelig søknaeden var ferdig behandla.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 og dersom man er gift fks, og dama også får igjen på skatten, tar staten av dette da?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis far går på sosialen er han nok regnet ikke bidragsdyktig og da får han heller ikke bidragsgjeld selv om du får minsebidrag.Og uten gjeld tar de heller ikke mulige tilbakebetaling av skatt, selv om jeg ikke ser hvordan han kan få noe tilbake om han får pengene sine fra sosialen, for da betaler han vel ikke skatt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Artig forkortelse... For meg står bf for bjørnefitte, altså pelsluen til militæret
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Oki, nå vet ikke jeg 100% hvordans hans situasjon er idag. snakket me han for 1.5 år siden sist, og man kan vel ikke gå for alltid på sosialen? Men om han har fått seg jobb så burde jeg få regnet ut bidrag på nytt slik han blir regna som bidragsdyktig? Synes ikke det er ok at han skal slippe billig unna. Høres kansje litt teit ut dette, men synes han kan få lide litt når han har et barn som han driter i.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Hehe.. Ja noen av de kan vel kalles for noe sånt også
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Bidrage beregners ikke på nytt med mindre du ber om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå