Gå til innhold

Da kutter jeg kontakten med min venninne som jeg var forlover for.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan til utakknemlig kvinnemenneske skal du lete lenge etter!

Jeg ble spurt om å være forlover og sa ja. Jeg ordnet utdrikkningslag og allting.

Nå etter bryllupet får jeg vite at hun ble snurt på meg pga kjolen min.

Jeg hadde en hvit lang kjole, men herregud, det var jo ikke en brudekjole heller!

Sånne mennesker orker jeg ikke, og har valgt å kutte kontakten.

Jeg hadde regnet med litt støtte fra våre felles vener, men de mener at det er JEG som har gjort noe dumt.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA! Lang hvit kjole, du liksom! Ei riktig så trollkjærring er du:-)

(husk: at din mann kan søke om skattefradrag for å ha et troll til kjærring)

Skrevet

Enhver IDIOT forstår at man IKKE har hvit kjole i et bryllup hvor man ikke er bruden selv. Da måtte du i såfall ha en "godkjennelse" fra bruden.

Skrevet

Nå har jeg aldri giftet meg, men har trodd at det er litt sånn tabu at andre enn bruden går i hvitt jeg? Syns det er mer smakfullt med andre farger enn hvit når man er gjest i bryllup, så må være enig med de felles vennene deres der dessverre...

Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Satt deg ut i sola så du sprakk som det trollet du var...

Skrevet

jeg synes at det var lite gjennomtenkt av deg å ha hvit kjole i din venninnes bryllup. Det er en uskreven lov om at man ikke skal bruke hvit kjole , det er brudens farge.

Om du ville ha en lys kjole , så kunne du jo ihvertfall ha valgt en som er lys beige/blå/rosa/ osv...

At du kutter ut kontakten fordi din venninne (som faktisk var bruden) ble sur eller lei seg , fordi du hadde hvit kjole , er bare tull. Da er du ikke en særlig god venninne!

Det var du som takket JA til å være forlover og da skal du jo gjøre alt du kan for at din venninnes dag skal bli vellykket!

Du skriver at du ordnet utdrikkningslag og allting.....men det er jo en selvfølge , når man er forlover.

Synes du er sikkelig teit , jeg!!! Jeg ville ihvertfall ikke ha hatt deg som venninne!

Det er nok ikke din venninne som kommer til å savne deg! Det du som kommer til å savne henne , om du dropper kontakten og er så kjip!

Skrevet

Herre Jeremiah, skjønner dere ikke at HI troller herfra til månen! :D

Skrevet

At du gikk med hvit lang kjole er jo faktisk kun en hån mot bruden. Det er allmennskunnskap at det er bruden som skal skinne i hvitt og ikke du HI.

Jeg hadde droppa deg som venninne om du kom med en slik kjole i mitt bryllup.

Skrevet

Jeg skjønner at du er sur på henne, hadde jeg også vært. Men å kutte henne ut pga. det hadde jeg ikke gjort. Personlig syntes jeg denne regelen og svært mange andre bryllupregler er helt på tryne. Jeg er så glad for jeg ikke kaster bort energien min på slike dumme tanker.

Skrevet

Hvordan likte hun sløret ditt da ?? ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...