Gå til innhold

Å bli satt pris på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så inderlig ønske at man ble satt litt pris på jeg, at man faktisk kunne fått litt skryt og ros for at man går å bærer på barnet i 9 mnd, og ikke bare syting og klaging over at man er "lat og bare ligger på sofa", og er "blitt feit og ikke gjør noe med det", og syter over at man har "vondt her og der", "bare klager du"....

Prøver liksom å fortelle litt om hvordan man har det, og da får man tilbake at .. "jeg tenker ikke så mye på det jeg"... og da blir man tilstadighet påmint at jeg, det er JEG som bærer denne ungen, ingen andre.. gubben går jo bare å venter på at den skal "ploppe" ut.... akkurat som et nykokt egg, som plinger når det er ferdig.. tenker dem ikke på at det faktisk er litt JOBB å gå gravid og at det kanskje ikke er så JÆVLA FANTASTISK som mange skal ha det til at det er...

Nei, fantastiske svangerskap har jeg ikke, dette er mitt 2. og gleder meg til å bli ferdig, for dette er ikke moro i det hele tatt.

Uff...dagens utblåsning... er LITT lei kan man si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff høres ikke moro ut, kan dessverre ikke sette meg i dine fotspor ettersom jeg har en samboer, familie og venner som bryr seg mye (litt mye til tider når en er sliten og kvalm) men setter stor pris på de.

Jeg håper inderlig at du får det lettere og bedre, kanskje mannen din ikke vet hvordan han skal være i forhold til svangerskapet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...