Snømusa2013 Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Skulle opp på loftet for å se etter noe. Klarte å trå igjennom gulvet på en plass der det bare er dekket lett igjen med planker og ble "hengende" på magen før jeg klarte å komme meg opp. Ble skikkelig redd, tenker at nå mister jeg barnet........ Ble hengende på partiet ovenfor navelen opp mot ribbeina. Vet ikke hva jeg bør gjøre nå.....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis du er skikkelig urolig så ring inn til sykehuset og be om en sjekk. Da får du mest sannsynlig vite at alt er bra, og du kan sove godt inatt:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 fostre er under navelen, og det ligger veldig godt og trygt i magen din... har du kraftige magesmerter og blør så kontakt lege...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Ditt foster er jo så lite at det fortsatt ligger bak skambenet, så det ligger nok trygt og godt ) Smerter vil du nok få, for selve fallet hørtes jo ikke så bra ut. Skulle du få blødning, så blir det nok litt skumlere... Men tenker det gikk bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå