Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 far tjener mye mer en meg, så mye mer at han egentlig skal betale 3000 i bidrag, men betaler bare 2000. fordi vi ikke har oppdatert utregningen på flere år og han har fått en bedre betalt jobb. han har barnet sitt innimellom, men det er ofte han avlyser. samtidig er jeg redd for at om jeg ber om bidragsendring så blir det krangling og bråk. det er jo ikke barnet tjent med! men barnet er jo tjent med at vi har penger....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis du sliter med å få endene til å møtes slik at det vil ha mye for barnet å si økonomisk. og hvis far ikke betaler ting utenom bidrag ville jeg ha gjort det. Om far derimot er flink til å ta med barnet på ferie, kjøper utstyr utenom bidrag og slike ting ville jeg ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Få nav til å regne det ut. Hva skal han da klage på? Rett skal være rett.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 han tar med barnet på famiiehytten dems en helg innimellom og noen ganger på kino og teater. så det er ikke det at han ikke bruker penger på barnet. for det gjør han. men han bruker ikke penger på ting som hjelper meg, som fotballtrening eller klær. jeg gir jo alt jeg har av ekstrapenger til barnet mitt, så jeg tror egentlig ikke at de 1000 kr vil gjøre noe forskjell sånn. men det vil jo gjøre mitt liv enklere. for da får jeg kanskje råd til å gå til tannlegen. eller ta med barnet på ferie til sommeren
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Barnet er også tjent med at far har penger...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 ja, det er helt sant anonym 14:56. men han har mange penger. han har ikke lån på leiligheten sin eller noen ting. det er mest det at jeg vet at han vil bli sint og lage mye bråk, selv om jeg tar det igjennom nav. barnet er jo ikke tjent med en sint pappa.... men så er det jo litt feigt av meg og ikke ta bråket også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå