Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Har en liggende som jeg må bruke i dag. Må ha en enkel oppskrift da jeg ikke har all verdens ingredienser. Har mandelpoteter og div. grønnsaker. Creme fraiche, rømme og hvitløkssmø har jeg også. Forslag?
lille sprelle Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 høres ut som om du har det du trenger. lag en marinade - bruk olje og det krydderet du vil ha. La det ligge å plaske i den et par timer (bruk brødposer - ta to utenpå hverandre for å slippe uhell) anbefaler å steke den litt på ganske sterk varme i stekepanna først. Deretter i stekeovnen en stund. (bruker du steketermometer så vet du når du bør ta den ut ifht hvor "kremert" du vil ha den)
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Steketermometer ødelagt. Ca hvor lenge i ovn og på hvor mange grader?
Gjest irismor Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg enten helsteker den som anbefalt over eller så fyller jeg den med blåmuggost og surrer bacon rundt. Og så svir jeg den fort i panna og steker den som anbefalt over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå