Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Kanskje en viss sannsynlighet for at noen kjenner meg igjen på denne historien, men jeg vet ikke hvem andre enn dere jeg kan spørre til råds om dette... det gjelder min mor. mamma ble skilt for noen år siden og har vært enslig siden. i sommer møtte hun en ny mann som hun holdt hemmelig for oss lenge, dvs vi visste hun hadde fått ny kjæreste men vi fikk ikke treffe ham. ved et par anledninger når jeg snakket med henne på telefon i sommer syntes jeg hun hørtes helt fjern ut, men slo meg til ro med at hun og hennes nye kjæreste koste seg med noen glass vin og tenkte ikke noe mer over det. Ryktene om hvem hennes nye kjæreste var fikk vi høre før vi traff ham, og de viste seg å stemme... moren min sin nye kjæreste er en an MINE gamle klassekamerater, som foruten å være 22 år yngre enn henne er ei bråkebøtte med adhd, et rulleblad og rusproblemer. Mamma sier han har skjerpet seg og så nekter hun å snakke om det, men av flere årsaker har jeg grunn til å tro at han har dratt henne med seg og jeg mistenker at hun ruser seg. Fornuftige mamman min har mistet det fullstendig virker det som. Nå er hun forbanna for at jeg ikke vil la henne passe ungene. Jeg føler vi har byttet roller! Noen som har noen ide til hvordan vi skal forholde oss til dette, jeg føler at hele situasjonen er helt absurd...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Slapp av, vær blid, dette varer ikke lenge !!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 huffda.. jeg vet ikke hva jeg skal si. men det er jo ikke sikkert hun driver med dop da? jeg vet jeg høres heeeelt fjern ut i tlf for andre vist jeg har noen i samme rom som meg selv jeg vet lytter.. bare fordi en er fjern betyr det ikke at en driver med dop.. er så urtolig mange andre muligheter for fjern oppførsel enn bare dop...En ting kan jeg hvertfall si og det er at mange ikke er seg selv helt etter så store omveltninger i livet som din mor har hatt. og ikke la hennes forhold til andre definere henne. Det skal hennes handlinger gjøre. Ellers håper jeg det går bra med deg og din mor til slutt og at det er sant det hun sier om at han har forandret seg? noen ganger kjenner virkelig bare ikke kjærligheten alder. vist ikke kommer hun nok til å komme på bedre tanker vel? men alt kommer for en dag med tiden uansett. og føler du deg ikke 100 trygg med å la hun passe dine barn skal du ikke la hun gjøre det heller. magefølelse skal en følge når det gjelder å beskytte sine barn.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg skal være litt ekkel for det jeg tenkte når du sa fjern i telefonen er at du eventuelt ringte når de hadde seg, og hun ikke klarte å la vær å ta telefonen når du ringte.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Oj, kom litt feil ut! Siden det var du som ringte, datteren hennes, så ville hun være til stedes om du trengte hjelp. Og derfor tok en pause. Jeses! Jeg er SYKT dårlig på å være ekkel! For det hele ble bare KLEINT! Beklager og glem at det som ble skrevet
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Haha, æsj, nei jeg vil helst ikke se for meg mamma in action... grøss... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå