Gå til innhold

Skal vi lage en ultralyd-liste? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal på ultralyd 09.11 :) Da er jeg akkurat 19+1 uker på vei :) Vi vil veldig gjerne vite kjønnet og håper de klarer å se det :) Tenkte å bestille 3D UL litt senere i svangerskapet..er jo så lenge mellom uke 19 og til barnet er født..vil gjerne se det en gang til før fødselen :)

I tillegg til min kjære skal også mamma være med på ultralyden :) Hun har bursdag den dagen, så tenkte det ble en hyggelig "gave" :)

Har UL imorgen jeg da!! Er fryktelig spent!!! Våknet imorges med en stor hard bulk til høyre for og litt over navlen! Strøk litt på det og da ble det borte!!!! Skjedd to ganger før og har kjent h*n mye hver dag i to uker nå!! Aner ikke om det er jente eller gutt, en eller to - ingen følelse på det! Så blir SPENNENDE!!! Få håpe dagen idag går fort unna!!! :)

vi skal på ul den 15nov og da er jeg 18+5uker.Veldig spendt på den..har vært på mange ul tidliger men ikke i dette svangerskapet og det er jo like spennede vær gang.Min mann skal ikke være med,pga jobb.Men skal ha med min svigerinne denne gangen.

Annonse

Vi skal på ul den 11.november. Gleder meg masse og gruer meg litt! Fikk høre hjertelyden på mandag - det var stas! Så jeg veit at det er liv - men man blir jo litt bekymret for at noe skal være galt med den lille... Vi vil gjerne vite om det blir gutt eller jente:) Har jente på 1 år fra før. Herlig!

Jeg skal på UL den 15.11, og må si at jeg og gleder meg som et barn som venter på julenissen på julaften! Dagen kommer liksom ikke fort nok! Er første gangen for meg dette her, så det er jo så spennende! Da er jeg 18+4.

Lykke til til alle sammen, håper det blir en utrolig fin opplevelse for alle :)

Annonse

Jeg var på ul i dag på riksen, og de tror at det er ei jente, var litt vanskelig å se, pga arrvev siden jeg har tatt keisersnitt 2 ganger før. har ei jente og en gutt fra før. min termin ble flytta fra 1. april til 5. april, men spiller ingen rolle skal jo ha keisersnitt denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...