Gå til innhold

Skal vi lage en ultralyd-liste? :)


Tøvsjura

Anbefalte innlegg

Synes ukene går sakte, men sikkert fram mot ultralyd-timen og tenkte det kanskje hadde vært morsomt å lage en liste over når vi i april-klubben skal på ultralyd (rutine ultralyd vel og merke) :-)

 

Jeg har selv time 17.11 og ser fram til dagen som et barn som venter på julenissen på julaften :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende spennende!!

 

Jeg har ultralydtime 12.11, og teller ned som bare det. Snart bare tre uker igjen, og jeg håper de går fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ultralud 2.11.

 

Må si at jeg grue meg litt, veldig redd for at de skal finne noe galt.

Når det er sagt er jeg utrolig spent på kjønn sånn det er jo en litt sånn gru/gledefølelse da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL time 05.11!

 

Gleder meg kjempe mye, men gruer meg også litt, hvis de evnt finner noe feil med babyen.

 

Har 2 gutter fra før, så er rimelig spent på kjønnet. Har en gutte-følelse nå også, men dette svangerskapet hittentil har vært helt annerledes enn de 2 første, så andre tipper jente:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ul time 28.10 :)

Har en gutt fra før, helt annerledes svangerskap nå :)

Alle tror det er jente... men jeg aner virkelig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanlig ulralyd den 18 november. Var på tidlig ultralyd og dou-test i forrige uke og alt var bare bra. Fikk det pga at jeg er 41 år. Så bare gleder meg til neste gang ja,og det å få vite kjønnet. Har vært fryktelig kvalm og kasta oppp mye de 3 første mnd,men e bedre nå. Har 4 gutter fra før og var ikke dårlig i hele tatt da,så kanskje jenta endelig kommer nå????

Ønske alle masse lykke til med ultralyden og fremtiden.

 

Klemsis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke før 26.11. Da er jeg 19+4. Men det er egentlig helt greit, for da er eksamene unnagjort:) Gleder og gruer meg ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ultralyd 02.11. Gleder meg veldig, men samtidig er det litt skummelt!!! Har ingen barn fra før så blir glad uansett kjønn bare barnet er friskt!! Har en veldig guttefølelse, skal bli spennende å se om magefølelsen stemmer eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til ultralyd 18. November:) Er da 19 uker på veg. Termin 18. april. Gleder meg og gruer meg. Håper babyen er frisk og at vi får se kjønnet:) Tror de har 3d:) Jippi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har også UL den 18.11! Reknar med alt står bra til, men blir bra å få det bekrefta i alle fall - og vita kjønnet! :) Aner ikkje om det er 3D der, håper litt på det, då...er det ikkje lettare å sjå sikkert kjønn med 3D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den 19.11. Da er jeg 19+3 :)

 

Gleder meg helt utrolig mye, fatter ikke hvordan jeg skal klare og vennte ! Syntes tiden går sååå sakte :P

 

Hadde egentlig time i Tromsø den 17., men flyttet den til harstad, så jeg fikk den 19. Der får man se i 3D også. Har hørt at det ikke er slik i tromsø ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia :)

 

Jeg har også fått time 18/11 - og er da 18+2. Gleder meg veldig - men er så utrolig bekymret for at det skal være noe galt med babyen :( Vi har fått to barn som skjeler med øynene, uten at det liksom ligger til familien, så jeg er redd det er en svakhet i kromosomene hos meg og mannen sammen, liksom - å at det kan resultere i alvorligere feil...som leppe/ganespalte osv :(

 

Menmen...alt ligger tilrette for at alt er bra, så må fokusere på det :)

 

Åja, vi vil vite kjønnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk timen sendt i posten idag :) Ny ul blir den 26/11, da er jeg 19+2.

Var på ul her i tromsø fro 2 dager siden og de har 3D her. Jeg fikk se lille nusket mitt og de tror jeg får jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ordinær ultralyd den 10.11.10 :) Gleder meg veldig, fordi jeg har allerede vært på 3 UL pga. tidligere SA og MA.

Jeg har veldig jentefølelse, men vet ikke om vi skal vite kjønnet...Vi får se hvor nyskjerrige vi blir! Jeg kommer til å være 17+6 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har time 12.11 og gleder meg kjempe masse. Vi har allerede vært på en UL denne uken og det var helt fantastisk. Herlig opplevelse:-) Så nå ser vi fram til å hilse på nurket igjen om et par ukers tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal den 26.11. Virker som en evighet til. Vi vil vite kjønnet, så får håpe det lar seg se. Forrige graviditet fikk vi ikke se det på ordinær ul, så da var vi på 3D ul senere, og da fikk vi omsider vite det :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ultralyd 03.11, og er da akkurat 19 uker på vei. Ultrolig spent. Har hatt jente-følelse hele veien, men den har nå gått over til gutt. Det viktigste er uansett at alt står bra til. Tiden går så alt for sakte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på UL 24.11, var på Ul 5.10 og da så alt bra ut.(Så godt som de fikk til å se, var 11 uker akkurat da) Men man gledegruer seg allikevel.

Vi skal vite kjønn, men får hele tiden høre at det blir jente, har en gutt fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 18.11

Jeg både gleder meg og gruer meg.

Jeg har ingen mistanker på hva jeg bærer i magen. Tegnene er litt diffuse i forhold til de andre gangene.

Jeg har hatt to helt forskjellige svangerskap. ( fikk en av hver)

MEN denne gangen er det en fin blanding, så jeg vet virkelig ikke hva som er der inne. Spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ord. ult 4/11-10 på a-hus.

Vi snakket om det i går at vi begge gleder oss masse, men gruer oss også litt. Håper at alt er bra!

Dersom vi får tilbud om å vite kjønnet så takker vi "ja" til det :)

 

lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...