Gå til innhold

Dere med sosial angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lider av det selv eller led av det.

Jeg fikk en cd av en venninne Paul Mckenna, Supreme self confidence.

Det er selvhypnose og jeg hadde liten tro på det men tenkte at det kan ihvertfall ikke gjøre ting verre.

Det har hjulpet meg, jeg har overhode ingen angst for å levere/hente i bhg lengre. Klarer å småprate med andre foreldre uten å tenke noe videre over det, gruet meg ikke til foreldremøtet her om dagen en gang. Bare gikk og til og med åpnet munnen og snakket mens vi sa der.

Noe jeg trodde jeg aldri skulle kunne klare, og vet dere jeg gjorde det helt uten å tenke over hva jeg skulle si og når jeg skulle si det også videre.

Etter år hvor jeg ikke har klart å holde normale samtaler med mennesker fordi jeg hele tiden vurderer hva jeg skal si/hvordan jeg skal si det, bekymmrer meg for om andre syntes det jeg sier er teit også videre.

Så bare sa jeg det jeg tenkte, ingen bekymmring og tekte ikke stort over at jeg hadde gjort det en gang før lenge etter at jeg kom hjem.

Jeg sier ikke at det hjelper alle men det hjalp meg og selv om jeg fortsatt ikke takler alle sitvasjoner gjør jeg nå ting jeg aldri hadde klart før, selv om de for de uten sosial angst ville være helt naturlig å gjøre er det en rekke små seiere for meg :)

Det kan jo være noe å prøve for dere også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Vet du hvor man får tak i den cd-en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...