Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Det som irriterer meg mest er: - folk som ikke bruker blinklys - de som sniker i køen på matbutikken (og i tillegg har FULL vogn) - at samboern aldri klarer å sette på korken på brusen - at bikkja sover i sofaen på natten (den er nemlig varm når vi står opp*s*) - de som konsekvent kjører under fartsgrensen - hår i dusjen og negler i vasken Hva er deres daglige irritasjonsmomenter?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 -Å ligge bak traktorer på vei til jobb, når man allerede er 5 min for sent fordi poden nektet å la mamma dra fra barnehagen -Bilister som ikke bruker blinklys -Bilitser som ligger under eller akkurat i fartsgrensen Huff, jeg er visst en litt hissig sjåfør... Andre ikke-trafikk ting: -At mannen min setter skoene rett på innsiden av døra -At den som bruker siste rest på dorullen ikke kan kaste denne og henge frem en ny
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 - våte aviser - de som ikke bruker blinklys - når mannen har barbert seg og det ligger hår igjen på vasken - folk som raper høyt og lenge offentlig - knirkingen fra trampolinen til naboen - at ingen måker snø for oss... hehe! Er vel bare en ønskedrøm det siste.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Nå for tiden: -NAV!!! (Slitt med de siste halvåret, så håper det tar en ende og at jeg får de pengene jeg har krav på.. blir iallefall en god etterbetaling når de til slutt klarer og gjøre jobben sin!!) - Å ha lite penger pga NAV!! - Folk som ikke bruker reflex - Syklister som kjører i 120 rett forbi meg og barna på vei til skolen.... Et steg til siden så ville det blitt en meeeget ubehagelig opplevelse... - Naboen (Sur gammal potte) - At barna roter når jeg har brukt dagen på å rydde alle rom, og dette tar dem 5 min - Den evige klesvasken - Gjerrig BF som ikke bruker ei krone på barna sine - At jeg ikke setter meg ned og bare gjør ferdig skoleoppgaven.. gjenstår jo så lite, hvorfor ikke gjøre seg ferdig?? - jeg er er uten bil for øyeblikket, og det er så surt og kaldt å måtte gå ute på hvert ærend man må på... (men får jo jammen trimma da)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 -Folk som råkjører på parkeringsplasser og i parkeringshus.. Virker ikke som om de faktisk vet at folk og barn går der.. -Folk som ikke har med baby, og bruker de der handlevognene med sete. Eller foreldre som lar det være igjen boller og kjeks. -Folk som står tettitett i butikken for å snakke, også sperrer de hele veien for andre. -Oppvaskmaskinen vår, den er tett.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå