fornøyd ja Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Guttungen har bursdag på lørdagen, 30 okt, og vil ha halloween bursdag. Han blir åtte. Jeg så for meg at lørdagen er den dagen man går knasp eller knep, fordi noen sa at man feirer lørdagen.. men plutselig ble jeg veldig usikker fordi det e rjo egentlig 31 okt uansett... Er jo litt greit å vite liksom siden han skal evt be de inn så de får gått knask eller knep. Vet dere?
kitty litter Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Det er søndag 31 hvor man skal gå Halloween. Kommer det unger på døra hos oss på lørdag ber jeg de om å komme igjen søndag, får ikke noe lørdag..
Vipsenmamma Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes Halloween er noe stort tull - men det er uansett 31. oktober som er dagen. Her er det ikke utdeling av godteri ved dørene noen dag som helst.
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Joda, det er den 31, ferdig med det. Så da blir det full fest både lørdag og søndag. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå