Gå til innhold

Halloween- knask eller knep


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har bursdag på lørdagen, 30 okt, og vil ha halloween bursdag. Han blir åtte. Jeg så for meg at lørdagen er den dagen man går knasp eller knep, fordi noen sa at man feirer lørdagen.. men plutselig ble jeg veldig usikker fordi det e rjo egentlig 31 okt uansett...

Er jo litt greit å vite liksom siden han skal evt be de inn så de får gått knask eller knep.

Vet dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er søndag 31 hvor man skal gå Halloween. Kommer det unger på døra hos oss på lørdag ber jeg de om å komme igjen søndag, får ikke noe lørdag..

Skrevet

Jeg synes Halloween er noe stort tull - men det er uansett 31. oktober som er dagen.

 

Her er det ikke utdeling av godteri ved dørene noen dag som helst.

Skrevet

Joda, det er den 31, ferdig med det. Så da blir det full fest både lørdag og søndag. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...