Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Har sydd i armen min, 7 sting. Å det har grodd kjempefint hittil, og stingene sitter DYPT! Men, lurer på om jeg kan ta de idag, eller MÅ vente til det er gått 10 dager?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Har de sagt 10 dager venter du selvfølgelig 10 dager... Har de sagt 8-10 dager derimot kan du vel ta de i dag. Men i stedet for å spørre her, gjør du det legen ga deg beskjed om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå