Gå til innhold

Hvorfor ha dårlig selvtillitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har du dårlig selvtillitt?

Jeg har en selvtillitt som er på topp! Etter mange år med forvrengt selvbilde, har jeg klart å se meg selv i at annet lys.

Og selv om jeg ikke er det en kaller for pen/vakker/veltrent..++ så er jeg fantastisk pen i min mann sine øyne og i flere andre sine øyne.

Noen synes jo at jeg ser helt forferdelig ut, mens andre synes jeg er søt..

Husker venninna mi lurte på hvorfor i alle dager menn så etter meg når hun sto ved siden av meg...

Forklaringen var jo selvsagt at jeg ikke prøvde å skjule meg selv og viste meg som den jeg er. Ikke prøvde å være noe annet. Og menn tenner på selvtilitt.. Møtte ei jente for litt siden som har masse ekstra å ta i, håret ser alltid litt uvasket ut, bruker briller og er litt mandig av seg.. Men herremin som hun drar menn! Hun har jo et kjempegodt forhold til seg selv og liker rett og slett mat og er morsom. Menn faller som fluer. Noe en absolutt ikke ville trodd ved første øyekast.

Så dermed har jeg funnet ut at uansett utseende, oppførsel og andre faktorer. Så vil andre bli tiltrukket av en. Herlighet! Det sitter jo folk i fengsel som har drept andre som trekker det motsatte kjønn..

Mangfold er flott og vi burde ønske alle former og ulike personligheter velkommen!

Husk at de som er på forsiden av bladene er bare noen radmagre airbrushede kvinner med et tonn sminke på.

Og vi blir tiltrukket av menn med pondus, skjeggstubber, dårlig ånde, frekkhet og av at de har interresser.

Slutt å se ned på deg selv! Se deg i speilet og vær glad for at du skiller deg ut og er vakker på akkurat din måte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja....det er ikke bare utseende som gir dårlig selvtillit da.

De jeg kjenner med dårlig selvtillit er flotte å se på- og de vet det selv. Men de er usikker på om de gjør en god nok i hjemmet og i arbeidslivet spesielt. De tør ikke si så mye høyt i større samlinger osv.

Selvtilliten deres har kanskje fått en knekk etter vold i forhold eller etter mobbing.

Da nytter det ikke å bare si; Dere er vakre.

Ellers var det et flott innlegg til dem som er stygge å se på(?). Joda, de er flotte dem også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...