Gå til innhold

Shit. Vært utro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. I sommer ble det slutt med meg og mannen min.. Og jeg fikk en affære med en annen mann.. Dette gikk over stokk og sten og tilslutt fant mannen min det ut i utflyttingsfasen.. Dette har ødelagt så mye for oss. Nå har jeg det problemet at jeg klarer ikke kutte ut affæren, han krever mye tid av meg, jeg klarer ikke kutte han ut. Før har jeg alltid unnskyldt det med at jeg ikke var utro - men jeg var jo det - selv om jeg hadde gjort det slutt så visste jeg jo at mannen min ville se på det som utroskap.. og nå kommer samvittigheten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser faktisk ike helt problemet.

Det var slutt og mannen din har ingen planer om å komme tilbake? Han har sikkert hatt seg med noen snertne små sneller han også etter at det ble slutt, du synes kanskje det er utroskap?

Skrevet

Du var fri og hadde rett til å treffe hvem du ville. Det er sikkert ikke så LURT å gå rett inn i noe annet, men det er ingen krenkelse mot mannen din eller noe tillitsbrudd mot noen. dere gjorde det slutt, utflyttinga tok tid, underveis fant du en annen. Ikke noe utroskap i det. Du re-orienterer deg, som det heter, fordi du er ferdig med det gamle.

Skrevet

Dette er jo litt av problemet. Mannen min er veldig interessert i å fikse forholdet. Det er egentlig jeg og. Jeg gikk i en klassisk dum felle og ble kjempeforelsket i en som faktisk hørte på meg. Mannen min og jeg hadde store kommunikasjonsproblemer og kranglet konstant. Så ble jeg kjent med den "nye" (som også faktisk ER gift.. og ikke har tenkt å skille seg...) og vi ble venner.. Så eskalerte det. Og så gjorde mannen min en filleting som gjorde at jeg sa nå, nå er det slutt, nå vil jeg ikke mer - jeg flytter ut. Og da dro jeg selvsagt rett til den nye..

Etter jeg gjorde det slutt ble mannen min en helt annen, han ble plutselig interessert i å lytte og snakke, han ble flinkere med barna, huset, mine behov etc. Og jeg ignorerte det pga den nye.

Og det plager meg. Jeg har ødelagt så mye for meg og mannen min med å holde på med han nye. "Forholdet" til han nye er over - men nå bruker han meg nesten som en støttekontakt føler jeg. Jeg klarer ikke å kutte han ut for jeg fikk veldig sterke følelser for han. Så alt er bare veldig forvirrende nå.. Og jeg angrer faktisk.

Jeg er så lei for det. Mannen min sier han er villig til å glemme dette på sikt og han vil gjerne gå i terapi for å få tilliten tilbake. Men jeg føler at det blir vanskelig for meg å leve med dette. Jeg skammer meg veldig

Skrevet

Jeg ville gått tilbake til mannen din, og jobbet med forholdet. Det har du mye å vinne på.

Alle har problemer i parforholdet fra tid til annen. Men man må bare jobbe seg igjennom det. Det er ikke noe sånt som grønnere gress på andre siden. Du har en mann som er villig. Kanskje han ikke skjønte helt alvoret før nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...