Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler nesten ingenting passer meg lenger og har handlet litt gravidtøy på HM og nelly.com. Har ikke lyst å bruke så mye penger på klær som kun skal brukes i noen mnd samtidig som det er kjekt å kunne variere litt, spes med tanke på jobb. Ny jakke må jeg ha....

Hva har dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en jakke!

Synes nesten det er litt kjipt at det ikke trengs nye klær ennå, for jeg har sett så mye fint.

Men nå skal det sies at jeg nok kan bruke mange av klærne mine ganske lenge uansett, buksene mine sitter ganske lavt og strammer nok derfor ikke på en stund selv om magen vokser. Har også en del klær som er i oversized-stilen (dressjakke, skjorter osv) og det er jeg jo veldig glad for nå som jeg faktisk plutselig er gravid:)

Jakken kjøpte jeg helst fordi den er fin, men det er et stort pluss at magen kan vokse så stor den vil og at den er varm og god.

Skrevet

Jeg har kjøpt en del, mest på H&M :-)

5 bukser, 5 overdeler og en lett boblejakke på B-Young (kostet bare 199,-) og de hadde XXL, jeg er ingen lettvekter i utgangspunktet, men der har jeg så jeg kan vokse utover vinteren ;-)

Har 2 mammajoggedresser fra forrige gravidetet og en svart lang penbluse, så da skal jeg klare meg en stund.

Pluss at jeg ikke har vokst ifra ALT annet i skapet enda.

Skrevet

Har kjøpt et par gravide tights som jeg bruker sammen med tunikaer som jeg også har tenkt å bruke senere. Kanskje ikke de vil passe på slutten av svangerskapet men vi får se... Har også kjøpt noen truser fordi jeg ikke fikser å ha trusene under magen. Har også kjøpt en sort bukse, og en type "olatights" . trenger klær til å ha på på jobben samtidig som de må være litt behagelige.

Skrevet

Jeg har kjøpt en del på h&m. Trengte ikke så mye forrige svangerskap, for da var jeg jo høygravid om sommeren. Men denne gangen er det jo vinter og vi må jo ha varme klær. Har kjøpt en joggebukse, en snekkerbukse, en olabukse, 2 gensere, 2 topper og en tights:) Forrige gang brukte jeg gravidklærne også etter fødselen, så de gamlegravidklærne mine er helt utslitte og ødelagte...hehe

Skrevet

Jeg er riktig no andre gangs og magen ser ut som om jeg er nær termin så jeg kjøpte mamma klær i kue 20 er nå uke 27.

Jeg har kjøpt 3 fulle antrekk jeg angret bittert på forrige gang da jeg kun kjøpte en buse og en genser skulle liksom ikke bruke så mye penger på klær som ikke ville bli brukt mer enn noen mnd. Min erfaring er at det er en investering i velvære og de kan godt brukes etter fødselen. Hvis man ikke har gode mamma klær blir det fort slaskete joggebukser og trenings gensere etter fødselen.

3 bukser, (1 jeanstights, 1 skinny jeans, 1 bootcut jeans)

4 topper ( en silke fin topp, en tskjorte, 2 blonde underkjole/langetopper)

3 gensere (en tynn litt finere og en ullgenser og en ammegenser fra boob).

Alt er fra www.lavida.no

Vanlige cardigans og pierre robert strømpebukser de er bedre enn gravid strømpebuksene.

Mamma gensere kan jo fint brukes som kjole/tunika etter fødsel;)

Skrevet

Jeg har kjøpt litt mammaklær på H&M.

2 jeans,1 svart finbukse, 1 genser, 1 cardigan, 2 gravid/ammetopper, 1 tunika og 1 joggedress/kosedress (bukse+jakke).

Også har det blitt 2 vanlige Adidas joggebukser, 1 tunika fra Cubus og tunika, underkjole og tights fra B-young.

Passer en del av de vanlige klærne mine fortsatt, så det blir vell en del nytt etterhvert som det blir for lite. Jobber i en litt fin interiørbutikk , så syns det er greit å kunne kle seg litt ok...;) Går ikke på jobb i joggeklær lixom, så må nok invistere i en del tunikaer, jeans, fine gensere osv. etterhvert..

Skrevet

Jeg har raidet H&M... Erfaringen min er for det første at man gjerne må bruke gravidklær en god stund etter fødsel også, i alle fall for de av oss som ikke er så heldige at de kan bruke sine gamle jeans på vei hjem fra sykehuset... *host host* Dessuten er det en god del gravidklær (lange topper som ikke ser ut som telt etc) som fint kan brukes også etter at formen returnerer sånn noenlunde.

Dessuten: Jeg synes det er viktig å føle seg vel, og ikke føle seg mer feit/teltaktig enn man trenger!

Jeg har kjøpt:

- to gravidbukser

- gravidjakke (noe jeg ikke trengte med førstemann, født i oktober...)

- en god del topper/singletter, storparten kan også fint brukes lenge etter fødsel. Mao veldig lite "gravid"-preg på dem, elastiske og tettsittende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...