Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 ...ble kroppen mer og mer preget av graviditet og barnefødsler etterhvert? Eller var liksom de største kroppslige endringene gjort med nr 1 og nr 2? Høres sikkert teit og egoistisk ut, men ønsker liksom ikke flere strekkmerker, mer deigete/uelastisk magehud, mer urinlekkasje, mer hengepupper osv enn det jeg har nå.... Men kunne nok tenkt meg et barn til.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg syns den største forandringen kom etter 3.mann. Da fikk magen en helt annen fasong, som satte preg på kroppen etterpå, jeg fikk en slags pølse rundt livet. Men nå som jeg venter nr 4 er plutselig magen kjempeliten, og det kan se ut som jeg kan slippe "billigere" unna denne gangen. Bortsett fra det, så har jeg ikke merket forskjell på annet enn puppene mine. Og da forandret de seg mellom nr 1 og 2. Blir spennende å se
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har 4 og synes egentlig ikke den har forandret seg så mye mer - men ting kommer jo gradvis også, så ikke sikkert det stemmer helt! Har ikke så mye strekkmerker, men de jeg har kom med nr 1 (spesielt puppene) og noen få på magen. Kanskje bittelitt mer strekkmerker med nr 4. Synes ikke det er så mye å tenke på hvis du ønsker flere. Vær bevisst under graviditeten så tror jeg mye er gjort.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Selve endringene var størst fra 0 barn til 1 barn, men jeg veier mer enn jeg gjorde før jeg begynte å få barn, så det er jo en del annerledes bare pga det. Og jeg prioriterer ikke å tape meg, så jeg vet ikke hvordan kroppen "egentlig" ser ut. Mht strekkmerker så har jeg tre barn og ikke et eneste merke, så det der tror jeg er helt individuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har 4 og bortsett fra at magen er litt rynkete når jeg sitter så er jeg helt lik som før jeg fikk barn. Er faktisk finere i bikini enn mange unge jenter som ikke har født. Men vi er svært forskjellig. Noen blir veldig prega av nummer en. Andre kan poppe barn på barn uten spor.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Glemte å skrive at strekkmerkene kom med nr 1, og at de ikke ble flere etter hvert svangerskap, noen ble bare litt lengre. 09:54
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 He, he, høres kanskje litt sytete ut dette, for jeg har faktisk en brukbar kropp etter to fødsler, men ønsker å kunne gå i bikini videre også. Takk for svar. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå