Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Hvem sjekker dere? Jeg har bla sjekket mamma, pappa, storebror, svogeren min, svigerinnen min, fastlege, venninner, kjærester til venninner,
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Har bare sjekket meg selv og kommer ikke til å sjekke noen andre. Synes det er litt ekkelt å "snoke" i andres økonomi og får meg ikke til å gjøre det. Jeg er nok ingen klikkhore....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 et par kollegaer, meg selv og eksene mine. Må jo se hva jeg har gått glipp av, hehe!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Sjekker ingen.Fatter ikke at det er mulig å være så nysgjerrig!!!Syns dett er er privat.Ingen som har noe med å mye jeg tjener eller har i gjeld
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg sjekket eksen og han tjener bedre enn mannen min.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #8 Skrevet 20. oktober 2010 Helt ubegripelig hvilket utbytte folk har av hva kollegaer og naboer tjener og har i formue. Skam dere krek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå