Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg synes det er så utrolig stygt med sideklipp (sånn som Atle i X-factor har). Jeg skjønner ikke at noen har lyst til å ødelegge utseende sitt jeg, spesielt ikke jenter med langt hår. Det verste er at noen faktisk tror de er fine på håret med denne "sideklippen". Hva synes du om "sideklipp"?!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Ikke noe jeg ville ha hatt selv, men folk er jo forskjellig, og det er fint at folk klipper seg akkurat slik de vil. Noen synes nok din hårklipp er stygg også. Smak og behag.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Nei det er nifst når noen prøver å skille seg litt ut. Atle er vel en kjekk kar, han ser jævli bøg ut men det gjør jo ofte pene gutter.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Synes det er dritkult. Også den nye trenden som jenter også gjør med bare å barbere seg på den ene siden av hodet... Tør ikke selv, men syntes det er kult på andre. Er kanskje for gammel for å gjøre det selv... er 31
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 HI her. Om ikke håret mitt er dritfint, så er det ihvertfall greit eller normalt. Sideklipp er bare stygt, og finnes ikke kult. Dere som synes dette er fint må se dårlig eller noe. Det ser ut som man har begynt å barbere hodet, og glemt å ta resten. Ser rart og skeivt ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå