Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Noen som vet hvordan det fungerer? Leste på NAV sine sider at mamman må ha rett til foreldrepenger for at pappan skal få ta lønnet permisjon? Da begynte jeg å bli litt svett. Siden jeg er student så hadde jeg kun krav på engangsstønaden og foreldrestipend fra lånekassen. Noen smarte damer som har peiling?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 om du tar noen lette fag bare for morro, som gjør at du er fulltid student. så får far hele felles permisjonen. og alt du trenger å gjøre er å troppe opp på eksamen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det er feil anonym 00.22 Mor må ha jobbet og rett på foreldrepenger for at far skal få fedrekvoten på 10 uker. Men han kan ta ut den fellese delen om mor jobber minst 75% eller studerer 100% etter sine 3+6 uker.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 det er jo det jeg skriver. at da får far hele fellespermisjonen. jeg skrev ikke at han fikk pappapermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå