Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hva har du, og er du fornøyd? Hvor lenge blødde du etter innsetting? Kan man velge mellom hormonspiral og kobberspiral, eller er kobberspiral bare en "siste utvei"?
MamaCita81 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg hadde kobberspiral(hormonfrispiral) å den var jeg ikke fornøyd med i det hele tatt for den ble jeg gravid på ganske så kjip opplevelse siden jeg måtte ta abort osv, men nå har jeg hormonspiral å den er jeg KJEMPE fornøyd jeg har nesten sluttet å blø, men på den andre hadde jeg vanli mens alt er jo forskjelli fra person til person, men synes du skal prøve for å finne ut hva som passer deg
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 hvorfor måtte du ta abort? Lå spiralen i veien, eller var det bare det at du ikke ønsket fler barn? bare lurer på hvordan det funker liksom...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg hadde kobberspiral og var kjempefornøyd. Skal ha det igjen snart. Jeg valgte dette fordi jeg ville ha normal mens, og fordi den ikke ville kunne påvirke syklusen da den ikke skiller ut hormoner. Dermed fikk jeg justert på plass min tidligere hormonforstyrrede syklus på dette viset, og ble gravid rett etter jeg valgte å ta den ut for å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå