Gå til innhold

Vondt halebein

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er når 1,5år siden vi fikk gutten vår,og jeg har egentlig aldri blitt 100% bra i halebeinet. Har nå hatt en laaaaang periode der jeg så og si ikke har kjent noe "bak der",men plutselig i dag så kom smertene for fult. Skal jeg feks hoste (og jeg sitter),så MÅ jeg snu meg til sides ellers så gjør det så sinnsykt vondt! Klarer ikke å sitte ordentlig heller da,så...

Noen andre som har hatt halebeinproblemer? Fått noen form for behandling? Skal bestille meg time til lege i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fremdeles litt problemer etter 3 år. Men jeg fikk en del hjelp hos osteopat. Ellers har jeg gått til en kinesiolog, som har gjort meg nesten helt bra, Nå er det perioder jeg kjenner mye, og perioder jeg kjenner så godt som ingenting,

Det var ikke brudd i halebeinet mitt, men overstrekking av muskelfester, sener og alt som er festet i halebeinet.

Skrevet

Oj dette var ikke oppløftende. Jeg har nemlig hatt vondt i halebeinet siden fødsel, men det er bare 4 mnd siden. Hvis jeg sitter på et litt hardt underlag så er det vondt å reise seg, må liksom strekke ut litt først.

Tenkte meg at det ville ta lang tid før det gikk over, men ikke flere år;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...