Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Vi har vært sammen i 4 år nå, og har 2 barn sammen. og han har ett fra før. hele tiden forventes det at jeg skal stå på i helgene, ordne opp med alle barna. og han skal bare være lekekamerat. ikke en pappa. er iallefall sånn jeg ser det. i helgen, så hadde far og sønn plutselig avtalt at sønnen kunne reise på besøk på søndagen, greit, vi skulle ikke noe spesielt. men han kunne hørt med meg om det var ok først. da jeg nevnte dette, fikk jeg beskjed om at det hadde jeg ingenting med. når jeg ikke får ta del i oppdragelse, eller noe, hvor lett er det da å knytte seg til stebarnet?? noen med erfaring??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Tror jeg ville sagt at det ikke er særlig ok å bli snakket til på den måten. At dere tross alt bor i lag, og at man sier ikke DET HAR IKKE DU NOE MED! Spør om han hadde følt det var veldig ok at du bare la planer, og slengte i trynet på han, DET HAR IKKE DU NOE MED! Det er faktisk ikke normalt å ha en så kvass tone i hjemmet. Ville også spurt om han synest det er ok å lære barna sine at det er greit å snakke sånn til andre folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå