Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske lenge nå hatt grumsete urin, noe jeg aldri har hatt før. Og i tillegg har jeg kjent litt ubehag noen ganger når jeg har tisset. I går var jeg derfor så dum at jeg googlet grumsete urin og gravid og fikk da selvfølgelig opp at det kunne være helt ufarlig, men også at det kunne tyde på symptomfri uvi.

Jeg er typen som får uvi heele tiden, så symptomene hadde jeg fort kjent igjen, men symptomfri er jo da litt vanskeligere. Jeg er for øyebelikket i London og har tatt med meg selvtest for uvi hit som jeg nå har tatt, men oppdaget at jeg har glemt igjen fargekartet hjemme. Er det noen som har tatt denne testen og vet hvordan det skal se ut om den slår ut?

Alle tre fargene er ganske lyse hos meg, men den grønne er helt klart tydeligst. Likevel vil jeg fortsatt kategorisere dem som pastellfarger....?

Kom gjerne med grumsete urin erfaringer og erfaringer fra disse testene :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid grumsete urin når jeg er gravid, men ikke ellers. Har også vært mye plaget med UVI. men aldri i svangerskapene.

Så jeg tror at det er mer sjans for at du ikke har UVI. men hvis du er skikkelig usikker, gå til legen når du kommer hjem. Ikke vits i å gå og være skikkelig bekymra.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...