Gå til innhold

Bare jeg som har en mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke bryr seg om jeg er naken eller ei?

Jeg kan sprade naken rundt han uten at han tenker over det i det heletatt!

jeg kan ligge naken i senga uten at han så mye som tar LITT på meg engang. Iallefall ikke sexuelt... Er dette normalt??

Føler meg feit å stygg, å dette vet han... Men de få gangene jeg er naken forran han, så misstrives jeg skikkelig. Men ikke faen om han gir meg så mye som et fint BLIKK engang!

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du bør spare på nakenheten din. Hvorfor sprade rundt naken når du mistrives? Kanskje derfor han ikke gir deg det du vil ha? Fordi han vet du ikke trives i Evas drakt?

Skrevet

Men du,

jeg sier ikke at det er din feil, men kanskje mannen din ikke finner det så sexy med en kvinne som så tydelig er missfornøyd med seg selv?

Det er ikke alltid utseende det går på, men hva man utstråler selv!

Skrevet

Joda, samme problem her - bortsett fra at jeg ikke har så dårlig selvtillit som deg heldigvis.

Uansett om jeg hadde satt meg splitter naken på fanget hans så hadde han bare sagt at jeg var i vegen og puffet meg av igjen fordi jeg da garantert ville ha forstyrret ham i noe viktig han jobet med (han driver med mye hjemmearbeid altså, ikke dataspill eller tv-titting ;) )

Jeg har absolutt ingen mulighet til å friste ham til sex og det er forferdelig frustrerende...

Men han er absolutt oppmerksom i senga så jeg klager ikke på den måten :) og det er helt tydelig at han tenner på meg,men bare ikke når jeg vil han skal det.... sukk!

Skrevet

Jeg sparer så godt jeg kan:s Han ser meg skjeeeldent naken, nettopp fordi jeg hater det.. Men de få gangene han gjør det, så enser han meg ikke engang... leste et innlegg lengre ned her, om ei som vil overaske mannen sin ved å gå med skjørt uten truse.. Da tenker jeg bare med meg selv at min samboer hadde aaaaldri brydd seg om det... tror faktisk jeg prøvde det engang også, men fikk ikke noe respons..! :(

Skrevet

For oss er nakenhet, det være seg i senga eller andre steder noe helt normalt. Vi kler på oss hvis det er kaldt og når det er sossialt påkrevet (Det vil jo si det aller meste av tiden), men hverken mannen min eller jeg tenker så mye på om vi har klær på eller ikke når det bare er oss to.

Skrevet

Okej.. Men jeg syns fortsatt det er forferdelig trist..:s

prøvde også en gang å stilli i en sexy svart nattkjole.. Sto i døråpningen å spurte om han kom snart.. Han gløtta bort på meg.. Å vet dere hva han sa?? "Kommer snart.. Må bare se ferdig dette på tvn først"

Jeg sank rett til bunns.. Og kommer aldri til å glemme det...:(

hi

Skrevet

Her er også nakehet helt normalt, vi er jo på badet sammen hver dag, vi sover nakne hver natt, går på do, legger oss, står opp osv nakne. Kan jo ikke drive å "klasse" på hverandre hver gang vi er nakne ;)

Men han tenner på meg han, ikke tvil om det, hehe.

Kanskje du må jobbe litt med selvtilliten din? Er ikke alle menn som tenner på nakenhet heller, noen synes det er mye mer sexy med litt undertøy. Har du spurt han? Kanskje han heller vil ha deg i en liten tanga og en blonde-BH?

Skrevet

Har spurt ja.. Ingen spesiell respons... Han sier han liker meg naken.. Men viser det ikke... Vet ikke hvor mye lengre jeg gidder dette nå.. Hadde mye bedre selvtilitt FØR jeg traff samboer.. Uff..:(

Skrevet

Du må stå til ansvar for din egen selvtillit og ikke legge skylden på han. Man blir lykkeligere og mer tilfreds med seg selv om man føler at man har kontrollen over seg selv. Han sier jo han liker deg naken, så da gjør han vel det. Men han viser det kanskje ikke fordi han vet du mistrives.

Skrevet

Men jeg har jo sagt til han at jeg trenger å høre litt posotive ting, og jeg trenger at han VISER det.... At han må støtte meg litt...

Jeg syns at han som kjæreste skal støtte meg å gjøre det han kan for å hjelpe meg... Jeg sier jo fine ting til han ofte.. Da blir han glad, så hvorfor ikke gjøre det tilbake..

hi

Skrevet

Menn tenker ikke som oss kvinner!

Ha dette i bakhodet hele tiden. De må bli fortalt NØYAKTIG hva du ønsker.

Jeg har funnet noen få triks med mannen min som får han til å løpe etter meg når jeg spør om vi skal kose litt. Jeg spør ikke om vi skal legge oss, men kose oss litt i senga.

Jeg spør han også om han vil kose i dusjen.

Jeg kan avbryte han midt i et hvilket som helst program på tv`n og han kommer løpende etter meg.

Jeg har IKKE en flott kropp, Men for han, er jeg verdens flotteste! Pga det jeg får han til å føle. Og selvtillitten jeg utstråler for han.

Jeg gir mye av meg selv i senga og prøver å tilfredstille han til det ytterste. Jeg gir han små overraskelser innimellom. og han vet ikke når de kommer, så han må jo være med hver gang. For de gangene han sa nei til meg før, hvisket jeg inn i øret hans " er jeg slem når jeg forteller deg hva du sa nei til nå; jeg ville gjøre det og det med deg" også bare gikk jeg rett i dusjen mens jeg sa " får vel kjøle meg ned med en dusj".

Noe av det værste han vet om er at jeg trygler etter komplimenter. Det er turn off for han! Han viser jo hva han synes med en som står rett ut.. Mer tydelig enn det går det jo ikke an å bli?

Se deg selv i speilet og finn ting du synes er herlig ved deg selv. Fokuser på de tingene. Se etter bilder på nettet av de tingene du er misfornøyd med deg selv og du vil finne ut at du faktsk ser helt fantastisk ut!

Og vil du ha en strammere kropp, så tren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...