Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg trenger hjelp. Jeg har fått tak i 3 tøffe, gamle gasslykter som ikke fungerer lenger og som jeg vil bruke til telys. Det er helt greit å ta ut gasssaken, det er allerede gjort. Men lyktene er messingfarga og jeg vi ha de hvite/lyse. HVORDAN GÅR JEG FRAM???
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 1. Kjøp maling på sprayboks i den nyansen du ønsker (helhvitt blir lett litt hardt på metallobjekter... ) 2. Kjøp god maskeringsteip og papp eller lignende 3. Klipp til pappen så den passer til glasset i lyktene, teip fast langst kantene slik at alt av glass er skjult 4. Spray i vei 5. Løsne teipen når malingen har tørket en bitteliten stund 6. La tørke 7. Voila - fine lykter
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for tips! Spraymaling høres raskere og delvis enklere ut enn hva jeg hadde sett for meg. I morgen blir det en tur til fargehandleren!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 du bør kanskje pusse lett eller grunne før spraying hvis du ikke vil at malinen skal flasse av med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå