Gå til innhold

Hipp babykjeks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har latt sine små smake den? (fra 8 mnd)

Unødvendig å kjøpe eller synes dere at de små kan få smake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini her digga dem

hadde dem på lørdagen når storerbror fikk lørdagsgodt

Skrevet

Vi har kjøpt denne en gang. Virket som tassen sysn den var helt grei, men ikke noe spesielt. Han er 1 år da

Skrevet

Min elsker det, men har bare fått det en gang for lenge siden. Jeg spiste opp resten av pakka... De var så gode! :S

Skrevet

Sønnen min likte dem ikke særlig godt. Men jeg likte dem da =P Søte og gode!

Man kan bløte dem i melk også.

Skrevet

mini her likte di veldig godt,men får di ikke mer....de knekker lett,og kommer store biter som setter seg fast i halsen hennes. syns også di klupet seg veldig og satt fast i ganen....

gir heller mariekjeks, er såpass tynne at di er våte når hun klarer å knekke av en bit...

men nå har hun nettopp fått tenner da(var sent ute), så kanskje hippkjeksene er bedre da=)

Skrevet

Min datter fikk sånn da hun var baby og fikk en bit i halsen,trodde hun skulle kveles! de smuldrer ikke opp sånn som mariekjeksen.

Skrevet

Mini fikk de noen ganger når han var mindre. Populært:-)

Skrevet

Han har fått smake de ja, men var en god del eldre enn 8 mnd, for da syns jeg han var for liten.

Skrevet

Snuppa her på snart 11 mnd ELSKER dem! Hun har spist de siden hun var 8 mnd. Jeg gir henne en i ny og ne, og hun får alltid en etter kveldsmaten, for å få i seg litt extra kalorier så hun sover godt igjennom natten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...