Gå til innhold

Barbering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fødte for litt over en uke siden å ting begynner å bli ganske slitsomt der nede... Er det noen som kanskje har noen tips mot svien og smertene i underlivet? Sydde bare 3 sting.. Men når kan man egentlig barbere seg i underlivet etter fødselen? Stikker en god del der nede :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket med grønnsåpe for svien og smerten, barberingen vet jeg ingenting om når en kan begynne med.

Skrevet

Med unntak av at hårene gir litt mer luft rundt underlivet og dermed reduserer faren for infeksjoner og sopp litt betyr det vel ikke noe om du barberer deg: Du har vel uansett ikke hårvekst der du sydde?

Skrevet

Jeg hadde ikke mye da jeg fjernet alt før fødsel, ca vell ca 1 cm eller noe, men det kjennes... Sydde inne i selve skjeden, helt nederst liksom, mot rektum,... Men tar da ikke så langt ned, er redd for å ruske med meg ett sting og to..

Hilsen HI

Skrevet

Ble noen "pyntesting" på meg også da jeg fødte.

Tror det gikk bort imot 4-5uker før jeg barberte meg der nede igjen. Hadde egentlig ikke behov for å gjøre det før,selv om håra stakk litt. Synes ALT var ekkelt der nede etter fødtsel,så derfor holdt jeg meg også laaaangt unna med barberhøvelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...