Gå til innhold

øde øy!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som bor på en øde øy å kjenner abselutt ingen andre enn svigermora si? jeg har d rett å slett vondt, har lagt på meg 15kg minst etter jeg flyttet opp her, har ingen andre å snakke me enn mannen min :( han jobber også offshore, sa da er jeg helt alene.. vurdere å skille meg sånn at jeg kan være sammen med vennene mine å komme meg ned i vekt så jeg kan stille opp mer for ungene... mannen min er ikke intressert å flytte på seg før om noen år, å så lenge klare jeg ikke å bo her..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke skille deg, men du kan jo flytte uansett. Det er ikke mannen din som bestemmer det.

Skrevet

kunne øsnke det hadde godt, men jeg klare meg dessverre ikke uten noe støtte da jeg har 3 barn å jobbe bare deltid..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...