LadyLuck & Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 3åringen spydde plutselig ut hele senga i søvne men i helt fin form, og ikke feber Hostet litt den siste uken (var syk for to uker siden) Har også et sår på foten som ikke gror skikkelig.. heller blitt større Også utbrudd på psoriassisen igjenn.. Litt sånn ekkel følelse i magen nå..
LadyLuck & Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2010 meg som er litt over hysterisk nå??
♡ A & E ♡ Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Er søren ikke enkelt med de barna og sykdom altså. Da eldste var mellom 1-2 år kom vi inn på rommet og så at hele puta var full av spy men ikke syk eller noe styr etterpå. Kan det være slim fra tidligere forkjølelse som har satt seg litt i vrangen og ført til oppkast?
LadyLuck & Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 mulig.. var liksom litt rar da han våknet.. går ingenting i bhg som jeg vet om ( bortsett fra lus og brennkopper) sover i min seng nå, med liten dyne og teppe (spydde ut hele dyna) så blir nok ikke mye søvn i natt..
♡ A & E ♡ Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Stakkar, skjønte vel ingenting han Håper det ikke er noe basiller og at det blir med den ene gangen.
Gjest irismor Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Hva behandler du såret på foten med? Og hvis du synes det blir større så kanskje dere burde la en lege ta en titt på det.
LadyLuck & Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2010 blir nok lege i morgen.. mest sansylig med de begge to ( ingen å passe minste..) Renser såret med lunkent vann med teatrea (?) og så pyrisept pustende plaster i bhg, ikke noe om natta litt dumt spm.. men kom inn på tanken streptokokker evt stafylokokker.. noen med peiling??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå