Gå til innhold

Ok..Jeg vil overraske mannen (piffe litt opp i samlivet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vet liksom ikke helt hva jeg skal overraske han med. Er litt sjenert, og syns ikke jeg ser særlig fin ut i sexy undertøy.

Noen som kan gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det synes sikkert han.:) Du kan jo også kjøpe en dildo som du kan bruke mens han ser på eller som han kan bruke på deg:)

Skrevet

Hei! :-)

Jeg skal overraske min kjære i helgen. Vi har et fantastisk samliv, men han har jobbet så mye i det siste , så jeg ønsker å gi han noe ekstra.

Når han kommer hjem fredagskveld har jeg levert barna til farmor og jeg skal lage nydelig mat og sjenke han et stort glass med vin.

En gang tidligere gikk jeg komando under skjørtet og det gjorde han gal! Så det har jeg tenkt å gjøre da også ;-)

Sove lenge på lørdagen og bare kose oss sammen i sengen, og servere han en deilig frokost med litt sengehygge attåt ;-)

Skrevet

Barna skal være hos mamma fredagskvelden, så vi har hele ettermiddagen fra i 17-18 tida til lørdags formiddag helt for oss selv. Hadde tenkt å ta oss en tur på kino og ut å spise middag eller ta oss et glass vin ute før vi dro hjem. Kanskje jeg skulle ovverasket han med noe hjemme istede for å dra ut? Hmm..Men det hadde vært godt å kommet seg ut en tur også, vi har aldri tid uten barn eller jobb lengre, så vil prøve å gjøre det beste ut av det:)

Skrevet

Gå ut i skjørt uten undertøy og gjør han bevisst på det når dere først er ute :D Mulig du må invistere i noen skikkelig varme strømper da. Det er jo ikke akkurat sommer lenger...

Skrevet

Men sey undertøy trenger da ikke være fransk åpning og trange korsetter? Hva med en silkeunderkjole? Og beholde den på mens dere elsker, så får han både kjenne på stoffet, beundre deg i den, og hygge seg med å lete etter nakne flekker her og der!

Skrevet

Hva med å ta en dusj sammen?

Be han gå i dusjen fordi du har en overraskelse til han, kom deg inn i dusjen til han og vask snabben hans. Så gi han en real omgang i dusjen, enten en BJ eller på annet vis. Fukner det ikke for deg, så bare det å vaske hverandre og tulle litt i dusjen kan være litt opphissende for han. Da har han noe å tenke på resten av kvelden.

Så kan dere finne på noe sammen og kose dere med kosemat. Frukt, grønnsaker, dip, oster, kjeks og div varmt kjøtt, kjøttboller, kyllingklubber+++

Og prate mens dere spiser.

Min mann er i alle fall slik at om jeg tar meg av han først, så vier han meg mer oppmerksomhet etterpå. Og varer dessuten lenger i senga senere på kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...