Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Min erfaring er at rimelige vintersko ikke er gode ( f eks Friends skoene fra Coop). Hvis de skal brukes i barnehage/ skole (og ikke bare hjemme) ville jeg kjøpt Viking eller Superfit.
Mammaaaaaa Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Dei skal bruke det i barnehage og skule ja. Har sett noen på sparkjøp da som sønnen min falt pladask for! Med cars ;-) men ser for meg dei er slitt før nyttår, og at dei ikkje holder varmen i det heile tatt...
tine0810 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 I testen i foreldre og barn kom alle de billige skoene dårlig ut.....tror det er verdt å legge litt ekstra penger i sko, og heller evt spare på andre ting. Vi går for superfit i år.
Gjest happy mom:) Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg kjøper mye billig og på salg egentlig, men IKKE sko... Viking goretex vintersko...700kr.. Friends er helt elendige..hatt de... Da hadde jeg heller valgt cherrox...de er iallefall vanntette,det er ikke friends skoene..
Mrs. Bouquet Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Disse har komt bra ut i testen i fjor http://www.skopunkten.no/Barnskor/Modeller/24-30?art=257666 Koster 249 kr. Du får par nr. 2 til halv pris og om du kjøper 3 par får du det ene paret gratis. Er kun 50 kr. i frakt. Jeg har handlet der ett par ganger nå, og er fornøyd. Syns de har gode barnesko, men har ikke funnet noen jeg likte til meg selv enda.
soleia Skrevet 20. oktober 2010 #7 Skrevet 20. oktober 2010 Er jo ikkje superbillig i høve til andre merke, men XXL har Viking iglo vintersko til 499,- Dei skal iallefall vere bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå