Gå til innhold

Trenger tips om gode og rimlige vintersko til gutt! U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at rimelige vintersko ikke er gode ( f eks Friends skoene fra Coop).

Hvis de skal brukes i barnehage/ skole (og ikke bare hjemme) ville jeg kjøpt Viking eller Superfit.

Skrevet

Dei skal bruke det i barnehage og skule ja. Har sett noen på sparkjøp da som sønnen min falt pladask for! Med cars ;-) men ser for meg dei er slitt før nyttår, og at dei ikkje holder varmen i det heile tatt...

Skrevet

I testen i foreldre og barn kom alle de billige skoene dårlig ut.....tror det er verdt å legge litt ekstra penger i sko, og heller evt spare på andre ting. Vi går for superfit i år.

Gjest happy mom:)
Skrevet

Jeg kjøper mye billig og på salg egentlig, men IKKE sko...

Viking goretex vintersko...700kr..

Friends er helt elendige..hatt de...

Da hadde jeg heller valgt cherrox...de er iallefall vanntette,det er ikke friends skoene..

Skrevet

Disse har komt bra ut i testen i fjor http://www.skopunkten.no/Barnskor/Modeller/24-30?art=257666

Koster 249 kr. Du får par nr. 2 til halv pris og om du kjøper 3 par får du det ene paret gratis. Er kun 50 kr. i frakt. Jeg har handlet der ett par ganger nå, og er fornøyd. Syns de har gode barnesko, men har ikke funnet noen jeg likte til meg selv enda.

Skrevet

Er jo ikkje superbillig i høve til andre merke, men XXL har Viking iglo vintersko til 499,- Dei skal iallefall vere bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...