Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Kastet de også? Jeg har kastet alle. Har liksom ikke no behov for å gjemme på de nå. Husker moren min syntes det var tragisk å ta ned bildet av oss. Hun ville gjemme det i tilfelle vi skulle finne tilbake til hverandre. Heldigvis kom hun til fornuft, og kastet det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er lykkelig gift (med kirke, prest og mange gjester) men har hverken ring på fingeren eller et eneste bryllupsbilde. Dvs, ikke på veggen eller i noen ramme.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg krøllet de sammen, og kastet de inn i ovnen. Puff så forsvant de, og jeg kjente det ingen plass.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Så trist da. Jeg har mine skilte foreldres bryllupsbilde. Vet at mamma har det samme et sted, men ikke på veggen så klart:) Fortiden slutter ikke å eksistere bare fordi forholdet tar slutt. NOE bør vel et ekteskap ha betydd selv om det ikke varte en evighet..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg synes barna bør få bildene, sammen med gifteringer. Dette forholdet mellom mor og far er en del av deres identitet. (Under fortsetning av at dere har barn da)..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 har spart bryllupsalbumet til barnamine jeg... ringen kommer jeg enten til å smelte om tl smykker til de to barna vi har sammen, eller pante inn for penger tl et eller annet... har ikke bestemt meg for det enda.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Tåpelig å gjemme på ringer og bilder etter et knust ekteskap liksom :-( HELLO!!! ITS BROKEN
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Har ikke bilde som var på veggen men tok vare på bryllupsalbummet i tilfelle barna vil se når de blir eldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå