Gå til innhold

Dere som bruker kondom som prevensjon..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid brukt p-piller, men må nå gå over til kondom.

Har jo ikke brukt dette siden jeg var ung..hehe.

Så det jeg lurer på..merker mannen stor forskjell på følsomheten ol?

Og er det ikke en mood killer når man må stoppe opp å ta på kondomet?

Teite spm fra meg ikveld ja..hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han gjør det, og ja, det kan være en mood killer. Men dere blir vant til det etter hvert.

Skrevet

Njess..Bare å ha kondomet rett i nærheten det. Vi bruker kondom hver gang, det har vi gjort i over ett år nå. Funker fint, men jo, han merker forskjell, men klager ikke:)

Skrevet

Jeg synes faktisk det er bedre når han bruker kondom. Kjenner han bedre da føler jeg. Han merker liten forskjell sier han.

Skrevet

kondomet ligger omtrent rett ved siden av, "varmer opp" litt, på med kondomet, og så er det bare å gyve på. ;-)

Skrevet

Nå kan man jo gjøre det å ta på kondom til en del av forspillet da. :)

 

Du kan lære deg å rulle den på med munnen, eller ta det på ham samtidig som du runker ham osv. Mange muligheter!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...