Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hei, Lurer på om noen av dere som har Maclaren vogn har opplevd at sølvfargen flasser av fra håndtakene? Var vognen helt intakt da dere kjøpte den for så at det flasset av under bruk? Grunnen til at jeg lurer er at jeg kjøpte en Maclaren via en nettbutikk. Den kom i dag, og da var det flere stygge merker på håndtakene. Er dette en svakhet på vognene?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Den skumgummien som er på handtakene har blitt slitt etterhvert både på min vogn og min venninnes. Men vognene er godt brukt i flere år da. Ikke lagt merke til noe flassing av lakk nei.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takk for svar. Da var vel jeg bare max uheldig med den vogna jeg fikk. Har reklamert så får se hva vi ender opp med.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Det synes jeg var lurt, kjedelig å få "slitt" vogn når den ikke er brukt1 Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Oppdatering: Etter mye om og men skal vi få tilsendt nye håndtak til vognen. Selger fra Biteringen.no beskyldte min mann for å ha slengt vognen inn i bilen uten å slå den ned. Min mann oppfattet han som ufin og anklagende. Jeg anbefaler ingen å handle derfra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå