Gå til innhold

Hvilket baby bilsete vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både maxi cosi og britax er veldig gode seter. Men maxi cosi er det som passer på flest vogner, om det er e tema.

Skrevet

Anbefaler mer enn gjerne HTS BeSafe iZi sleep (med isofix-base), genialt kvalitetssete :))

Skrevet

Vi har emmaljunga first class 0+. Kjempefornøyd med det! Og liker også designet på den bedre enn de fleste andre seter, uten at det er det som skal vektlegges.

Dette setet (eller rettere sagt basen til det) fikk slakt i tester sommeren 2009 men de ble tilbakekalt og er rettet opp så nå er det så trygt som noe annet,

Skrevet

Maxi Cosi Cabriofix med base. Veldig fornøyd med det.

Skrevet

jeg kjøpte først maxicosi men byttet til rømer/britax etter at jeg var på riksen og så en liten nyfødt i det setet. Virkelig bra hodestøttet og innstilling. kjempefornøyd med det. vet ikke om det passer på vogner da det ikke var noen issue for oss. vil også anbefale odenwalder dunpose til å ha i setet. virkelig ett av de beste kjøpene jeg gjorde til vinterbabyen.

Skrevet

ER veldig fornøyd med maxi cosi cabriofix

Skrevet

Jeg vil anbefale HTS besafe sitt babysete. Det kommer godt ut i testene, ryggen kan legges ned, slik at hvis barnet sovner når man er ute og kjører kan babyen ligge der en liten stund til han våkner.

Ulempen er at det er veldig tungt. Vi har brukt en Quinny-trille til de gangene man bare skal inn i butikken og sånt..

Skrevet

Maxi Cosi! Uten tvil. Vår store gutt på ni mndr sitter fortsatt godt i det. Ikke mange seter som holder så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...