Gå til innhold

Barnemark - hvor synlig er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 6 år fortalte forrige dagen at han hadde sett noen marker som bevegde seg i bæsjen. Far prøvde å sjekke dette da han tørket gutten, og jeg, mor, har demontert minst tre bæsjer uten å se liv.

Fant noen sesamfrø, men gutten sa at det ikke var det han hadde sett.

Hele familien er nå på kur selv uten funn av mark, etter anbefaling fra lege.

Men hvor synlig er egentlig barnemark?

Ville jeg ha sett dem i bæsjen?

Skal ta en tur med lommelykten og lyse i stumpen i løpet av kvelden.

Jippi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har hatt dem en stund er de ganske synlige.. Er ca 1 cm lange hvite greier. Sees gjerne på toalettpapiret når man tørker og i avføringen nedi do.

Skrevet

TAKK for svar!

Vit at jeg stirrer ihjel både dopapiret og bæsjen, men har ennå ikke sett tegn til liv!

Grunnen til at jeg fortsatt er usikker, er at i morges lå det noe hvitt i trusen hans - kunne minne om "stivnet hudkrem rullet mellom to fingre"...

Skrevet

Det kan være det. Klør han mye? For mark klør som bare det! Jeg fikk det i den alderen og det var ikke gøy. Det er forresten ganske smittsomt, så sett folk og fe på kur om dere tror en i familien har det.

Skrevet

ja,du ser dem.jeg hadde dem selv (fiint...)og det klødde i rompa og når jeg så i rompa så du de.æsj,vil ikke tenke på det engang....

Skrevet

Brett ut endetarmsåpningen på gutten din, og si han skal presse som å bæsje. Da kommer de ut i åpningen hvis de er der, særlig på kvelden.

Skrevet

Han klør faktisk ikke, men mor begynte plutselig å klø VELDIG her hun sitter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...