Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Og som ikke koster så veldig mye. Takk for tips
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 når mascaraen din begynner å bli tom, hold kosten under en liten stråle vann, putt den oppi mascaraen igjen og vips så er den som ny! hvertfall et par uker da.. :-) Og kjøp all hudpleie/sminke/hårprodukter på nett i stedet for i butikk. Jeg elsker ebay! masse bra :-) Og fruktsyrer.. virkelig bra!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 jeg fikk et nytt (og bedre) ansikt da jeg begynte å nappe øyenbrynene mine riktig! Sett deg inn i dette! Det har så mye å si for ansiktet ditt Invister i et sort og et hvitt belte som du kan ha utenpå tunika, kjole o.l! Da blir man så mye slankere i tøyet HØYE HELER! Da blir man feminin og pen Kjøp deg en selvbruningskrem. Man ser veldig mye freshere ut med litt farge i huden
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Vask ansiktet ditt fri for sminke om kvelden.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 drikk masse vann. godt med søvn. gå turer i naturen. solfaktor om sommern. og gode hudpleieprodukter. peeling gjør underverker for huden.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 1. ta på neglelakk og stell med neglene dine 2. rens og peel hele kroppen ett par ganger i uken, ansiktet også 3. kjøp deg en selvbrunningskrem 4. napp øyenbrynene skikkelig (de er ansiktets ramme) 5. drikk vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå