Gå til innhold

blir lei av de blødningene etter innsatt spiral :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

år... har satt inn spiral for litt siden, og har hatt disse småblødningene nå.. kanskje hatt dem en uke... det passer så inderlig dårlig å ha de akkurat nå! :) årrrh.. nårtid kan de gi seg??????

Hvor lenge pågår det??? (jada...forskjellig............... :( )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her holder de på enda, 5 mnd siden jeg satt den inn. Utrolig irriterende.

Skrevet

årh, nei.. kjeeedelig!!! :)

what about sex da?? :) er det så lite at det går, eller er det nesten som en mens???

årh ser ikke for meg å gå sånn 5 mnd.. pliiis

Skrevet

5 mnd!? Oj da.. Jeg har små blødinger hver eneste dag. To mnd siden jeg satte den inn.. Så så lei av det. Føler meg jo så ekkel og uren:(

Skrevet

ja... her og.... lei... men til slutt skal vi vel bli kvitt hele greia.... nesten.

men 5 mnd var litt vel lenge :)

Skrevet

Det første halvåret kan du regne med alt mulig:) både blødninger i tide og utide(eller hele tiden), og vann i kroppen i uante mengder ;)

Men det er så deilig å ikke ha mensen lenger. Jeg har hatt min inne i snart 6 år, og har enda ikke hatt mensen etter det første halvåret ;) Skal skifte snart, men har ikke sex for øyeblikket, så det haster ikke enda :)

Vet ikke hva bind og tamponger er lenger ;)

Dette gjelder da hormonspiralen :)

Skrevet

Hormonspiral - blødde hver dag i 9 måneder etter den ble satt inn. Da ga jeg opp og fikk den fjernet.

Kobberspiral - blødde i fem dager etter innsetting.

Noen tåler ikke hormoner, og jeg er en av dem. Kanskje du også, HI?

Skrevet

Fikk spiral i januar, blør enda.. har vel hatt kanskje 3 uker tilsammen der det ikke har vært noe. Nå går jeg på yasmin p-pille i tillegg pga jeg hadde en del cyster på egglederen som gyn mente kunne være årsaken til blødningene.. skal inn igjen i januar, og om jeg fremdeles blør da så ryker den rett ut, og jeg går i kloster.

(Har fått to barn på p-piller, blødde 7 mnd i strekk med p-sprøyten så det er ikke aktuelt å prøve noe lignende igjen.)

Skrevet

Nesten et halvt år fortsatte mine , det kom og gikk helt uten system. (Hormonspiral) Men så ble de borte, og nå har jeg aldri mensen!!! Hurra!

Skrevet

ooooofffff ble gravid på hormonfri spiral, men nå har jeg hormonspiral å har nettopp sluttet å bruke truse innlegg:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...