Gjest Kira06 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Da jeg skulle hente datteren min på 1 år i bhg i dag, så sa de at hun hadde ramlet da hun forsøkte å krabbe opp på en stol. Hun hadde slått seg litt i hodet, men sluttet og gråte fort og virket helt fin igjen etterpå. Men de ba meg følge med på henne. Jeg har ikke noe erfaring med små barn og evnt hjernrystelse, men synes hun virket i fint form i dag. Hun har lekt rundt som vanlig, og spist både middag og kveldsmat. Ingenting som tilsier at noe er galt. Men man blir jo litt bekymret, spesielt nå når hun har lagt seg for kvelden. Er det noen der ute som kan berolige meg, og si at jeg sannsynligvis hadde merket noe hvis det var hjernrystelse?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Om hun ikke har virket "fjern" eller har kastet opp kan du ta det hele med knusende ro.
Gjest Kira06 Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Tusen takk for raskt svar:) Neida, synes hun virker som vanlig og har heller ikke kastet opp. Så da bør jeg vel kanskje slappe av ja:)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Om hun virker frisk og fin, ikke disorientert og beveger seg helt som normalt trenger du ikke å bekymre deg. Om du er bekymret kan du ev. vekke henne 3 ganger i natt. Mini ramlet også i barnhagen og slo seg så kraftig at han besvimte. Etterpå virket han helt grei (men vi hentet med engang). Etter duppen sin, hadde han ikke balanse, og han greide heller ikke å holde vekta oppe på beina (han så ut som en skikkelig dritings mann!). Dro til legen. Han sa at 99% av ungene de fikk inn var helt fine. Men siden mini ennå var ustø var vi 5 timer til "observasjon". Dvs når blodtrykk og enkle undersøkelser var foretatt fikk mini leke til legen så på han igjen 5timer etterpå. På den tiden var balanse og koordinasjon som normalt igjen. Alt så bra ut. Vi fikk beskjed om å vekke han 3 ganger den natta, men han fikk gå i barnehagen som normalt dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå