Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Ei venninne sa det lukta j.. Og at de måtte hive overmadrassen og dyna osv , det nytta ikke vaske det, stemmer dette?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Heldigvis gikk ikke vannet i senga mi, så jeg vet ikke hvor ødeleggende det er. Men ja, det lukter. En merkelig blanding av parfyme og silo. Men det lukta ikke stygt egentlig.
Kortslutning Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Hverken min samboer eller jeg kjente noe spesiell lukt. Jeg fikk litt på madrassen, men det var bare å tørke over så kjente jeg ikke noe mer. Og jeg fikk mye vann på gulvet, men kjente heller ikke noe lukt..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Mitt vann verken lukta eller hadde farge. Og jeg tror det er det som er normalt og slik det skal være
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Parfyme og silo? Hjelpemeg... hihihi For en kombinasjon! Nesten så jeg grugleder meg her. Ikke så lenge igjen nå og rimelig bevisst på dette vannet hele tiden. (Ikke hi)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Det skal visst lukte litt søtt, alt vannet mitt samlet seg i overmadrassen og babyen hadde bæsjet i det også. Ingen lukt i det hele tatt Men kastet den da siden hun hadde bæsjet
Mor Løvehjerte Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg hadde vannavgang inn i tredje døgn, og jeg og gubben syns begge det lukta vaffelrøre! :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Njah, hos meg kom det jo bare litt og litt, så da er det jo begrensa hvor mye det lukter uansett. Men det lukta jo litt søtlig. Men ikke vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå