Gå til innhold

3D Ultralyd?


Nurketmitt  **Høygravid**

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vi har akkurat bestilt time til 3D ultralyd i uke 28. Er det noen andre som har vært på det før? Hva kan vi vente oss? Er så spent.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var kjempe heldige og fikk 4D ul på ordinær ul men bilde seff;)

Helt utrolig det ser ut som film i bruntoner og man ser babyen veldig tydelig vi var i uke 20 og kunne se ansiktstrekk helt tydelig.

 

Gled dere. Ta med en dvd noen steder kan de ta opp ulen på dvd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi var på 3D i går og hadde en fantastisk opplevelse. Vet ikke hvor i landet du holder til, men klinikken på Lysaker er og anbefale på det sterkeste!!!!

Du vil se ganske tydelig trekkene på babyen, du kan telle tær, se babbyen suge på tommelen osv...

Men, du skal også være klar over at dersom babyen ligger mye med armene opp mot hodet vil knoklene stoppe lyden, slik at du ikke får sett så mye, men da får du som regel komme tilbake, uten å betale...

 

Gled dere, dette er som å smugkikke på julegavene som mannen min sa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig fornøyd med ultralydklinikken på Lysaker! For en syyyk opplevelse å se hele annsiktet, kroppen, bein og armer!! Fantastisk.! Det ga meg skikkelig kick, for jeg begynte å bli litt smålei denne magen som tar sånn plass:P Men etter 3D ul så ble jeg mega helt oppslukt..! Vi fikk bekreftet at det var en gutt og alt var perfekt ^^

 

Anbefaler det på det sterkeste ;) kostet også bare 1000kr og du får med 26 bilder, film og litt grafer ang vekst osv.. :D

 

Lykke til!!! :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si meg enig med de andre her - ultralydklinikken på Lysaker er absolutt å anbefale. Fine, koselige lokaler, trygg og hyggelig "lege" og masse flotte bilder og videosnutter.

Med forrige tok jeg 3D på det gule huset i Moss - det kostet også 1000 kr, men valgte å prøve på Lysaker denne gangen ettersom de også tilbød video - det var et godt valg! :)

 

Lykke til - det er rett og slett overveldende hvor virkelig det plutselig blir!

 

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig! Det er på Lysaker vi skal! Er veldig spent.. Håper alt fortsatt er bra med babyen! Tar han er sveip over først for å se om alt er bra før vi får se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, på oss så tok han en runde med målinger ol sånn som på ord ul.. og pluttselig trykket han på en knapp og vips, så ble det 3D bilde :)))) Skikkelig kult.!

Fant også ut at jeg har en liten hissigpropp inni magen. I og med at han måtte trykke ul apparatet litt hardt inn i magen osv for å få fin vinkel på bildene, så reagerte den lille med å sparke noe helt volsomt tilbake.. Magen hoppa lenge etterpå :Phehe Han har definitivt arvet pappas temperment ja.. :)

 

Gled deg masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...